Barnrikehuset skrev:
Bara om man bor på Sveavägen där utsocknes åker in för att äta på McD och tycker det är coolt att varva ur sina motorcyklar (med olagliga ljuddämpare).
Ja inte är det några östermalmare som åker i raggarbil på Strandvägen :P

edit: Eller hyrd Ferrari för den delen

AndersMalmgren skrev:
Ja inte är det några östermalmare som åker i raggarbil på Strandvägen :P

edit: Eller hyrd Ferrari för den delen
i Londons finaste kvarter är det ju så :D Förutom att den inte är hyrd då... Så tur att du inte bor i en "fin" stad då ;)

Och ja, araberna äger de finaste lägenheterna också så de har någonstans att bo på sommaren. Orkar inte googla om saken mer bara

http://www.bbc.com/news/uk-33981995

Skall väl erkänna att jag åkt in med Corvetten nån Stockholmcruisingkväll och bränns ett par däck :P

Jo jag vet, och de som bor där är inte överlyckliga, får hoppas fenomenet inte hittar hit

Tror Stockholm är alldeles för litet/ocoolt för denna klientel

• Gilla
sin
  • Laddar…
.. när du märkt att det inte är så bra att ha grannar så nära.

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Tokslut skrev:
Tror Stockholm är alldeles för litet/ocoolt för denna klientel
Tvärt om har Stockholm gått från en grå och trist kinarestauranghåla till en stad som ofta toppar listan över coolaste städer i världen. Och det på bara 20 år.

pmm skrev:
.. när du märkt att det inte är så bra att ha grannar så nära.
Du skrev i fel tråd, denna borde ligga i hustråden

.. när stanken från grannens mat, förstör din.

...maten doftar av tryffel, smakar ljufvligt och presenteras på ett smakfullt sätt

pmm skrev:
.. när stanken från grannens mat, förstör din.
Du skrev i fel tråd, denna borde ligga i hustråden

..du för tredje gången på samma vecka cyklar ifatt en Porsche Cayenne och markerar att det inte är okej att skära av din färdbana för att svänga höger genom att ducka hårt som fan i taket.

D09
AndersMalmgren skrev:
..du för tredje gången på samma vecka cyklar ifatt en Porsche Cayenne och markerar att det inte är okej att skära av din färdbana för att svänga höger genom att ducka hårt som fan i taket.
Vad är det med stadsbor ( cyklister ) och att dunka i bilplåt vid varje tillfälle som ges ;)

Vi har ju ingen tuta :) en gång när jag höll på att bli överkörd av en halvsovande Östermalmskärring som skulle höger så skrek jag "Hallå" för full hals. Jag måste ha bättre röstresurser än vad jag visste om för har aldrig sett en kärring hoppa så :)

Redigerat:
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Vad är det med stadsbor ( cyklister ) och att dunka i bilplåt vid varje tillfälle som ges ;)
Det händer absolut inte ofta, bara dom få tillfällen i livet som en bilist aktivt försökt ha ihjäl än. Så, en fem-sex gånger i veckan bara..

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.