Hej,
Hittade en tråd här om dsc larm vilket jag precis köpt och håller på att programmera.
Har dock en fråga.
Hur får jag sektionen i mapen att fungera? Jag har adresserat mapen till 8.
Hur gör jag i "020" för att få sektionen att fungera?
Tacksam för svar!