Hej,
Hittade en tråd här om dsc larm vilket jag precis köpt och håller på att programmera.
Har dock en fråga.
Hur får jag sektionen i mapen att fungera? Jag har adresserat mapen till 8.
Hur gör jag i "020" för att få sektionen att fungera?

Tacksam för svar!
 
I Sekvens 020 skriver du in sektionsnumret på den knappsats du kopplat in sektionen på.
T.ex. om du vill att knappsatssektionen ska vara sektion 07 och ligga på knappsats 08, skriver deu in följande under sekvens 020:
00
00
00
00
00
00
00
07

Lycka till
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.