Jag upptäckte i veckan att vårt Larm (DSC 1616) inte fungerar. Då jag skulle hämta äldsta sonen på kvällen valde den minsta sonen att vara kvar hemma. Då vi återvände lyste larmet rött, dvs det var aktiverat. Jag hade uppenbarligen aktiverat larmet då jag lämnade huset. Det som var konstigt, var att då jag öppnade dörren började inte larmet pipa och räkna ner tills jag larmat av. Och inget larm löste ut.
Det fungerade som vanligt då jag knappade in min kod och avaktiverade. Inga fel eller öppna sektioner indikeras.
Någon som har en ide om var jag ska börja felsöka?