Hej,
en kort råga om detta larm.

Hur gör jag för att larma garaget som ligger ca 15m ifrån larmpanelen. Jag vill nämligen kunna gå in i garaget utan gå in i huset och larma av, hämta en cykel t.ex. Förbikoppling eller en extra panel??

Kan man med detta larm även koppla garaget som en egen sektion med automatiskt tillslag vid ca 22.00 och upplåsning vid ca 06.00.
Hoppas att ni förstår denna frågeställning i dagen kyla.
 
Det borde inte vara några större problem att lösa det problemet.
Flytta sektionen i garaget till ett annat område 1616 klarar 2 område, sekvens 201 för att koppla in område 2 (2XX för vald sektion)
och ställ in automatiskt tillslag (sekvens 18X) och frånslag (sekvens 68X) för denna.

//J
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.