Hej,
en kort råga om detta larm.
Hur gör jag för att larma garaget som ligger ca 15m ifrån larmpanelen. Jag vill nämligen kunna gå in i garaget utan gå in i huset och larma av, hämta en cykel t.ex. Förbikoppling eller en extra panel??
Kan man med detta larm även koppla garaget som en egen sektion med automatiskt tillslag vid ca 22.00 och upplåsning vid ca 06.00.
Hoppas att ni förstår denna frågeställning i dagen kyla.