Både förra året och i år har jag sett en jäkligt snygg belysning, bestående av istappar med en massa dioder, där en tänds i taget i nedåtgående riktning, så att det ser ut som att det droppar. Men jag har inte lyckats hitta dem i handeln nånstans. Nån som har koll på vart man kan få tag på dem? Om jag ens gör mig förstådd?
 
Titta ett par inlägg ned "Julbelysning, stjärna för utebruk " av Hemmakatten
Inte billigt, men läckra.
/W
 
Häftigt men de såg lite mer avancerade ut. Tror inte att kommunen har köpt in sådana stavar för 6000:- per 10 stycken. De här var ju en meter långa och de jag såg max 25-30cm.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.