12 584 läst ·
24 svar
13k läst
24 svar
Drömkåken på blocket.
Sida 1 av 2
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Kan du inte lägga ut en länk så att det blir lättare att se vad du menar?
När jag hör namnet tänker jag genast på en film jag såg för några årsen: ) Nja jag vet inte vad ska tro.. Kanske har nån på forumet varit i kontakt med försäljaren på Drömkåken? Skumt att de bara uppger ett 073 nummer. I och för sig är nog inte priset helt orealistiskt i och med att det bara är väggblocken som ingår plus takstolar. Jag ser att man kan lägga till en summa för att få med fönsterna. Eftersom jag går i husbyggar tankar vore det intressant och höra efter vad detta är för nåt.
www.sherwoodliving.se dom jobbar efter samma modell,alla väggar byggs ihop i storblock som sen monteras ihop vid husbygget.
5.500kr/kvm för ett stommonterat hus,om jag inte minns helt galet.
Dom byggs samman i Ryssland och sen fraktas till de tänkta bygget.
5.500kr/kvm för ett stommonterat hus,om jag inte minns helt galet.
Dom byggs samman i Ryssland och sen fraktas till de tänkta bygget.
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Tjaa numret som står i annonsen verkar vara en oregistrerad kontantkortstelefon. Lite udda med hussäljare som inte har en spårbar telefon. Speciellt som Bewi i Norge som de hänvisar till enl. sin hemsida har en svensk organisation med ettt antal nummer angivna.
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Och om man googlade på personerna bakom det bolaget så dörk det upp kopplingar till vissa MC klubbar.
Är det någon som har mer info om detta då vi har rätt långt gånga planer om att köpa hus genom drömkåken och detta inte låter så bra...hempularen skrev:
Har googlat på båda personerna som står på hemsidan men får inte fram någon vidare information. Även testat hitta kopplingar på personer mellan bostadsinvent och drömkåken utan vidare framgång...
Redigerat: