Har fönstersmygarna demonterade pga renovering. Ser att det sitter en gummilist ca 20 mm in i utrymmet mellan karm och regel. Någon som sett en liknande konstruktion? Bör jag komplettera med lite drev innanför? Hela karmen är ca 100 mm. Jag vet inte hur djup listen är, eller vad som eventuellt sitter utanför.
Det är ett Götenehus från 1999.
Det är ett Götenehus från 1999.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förmodligen en svällist.
http://www.viivilla.se/gor-det-sjalv/fonster--dorrar-1/dreva-fonster-med-expanderande-remsor/
http://www.viivilla.se/gor-det-sjalv/fonster--dorrar-1/dreva-fonster-med-expanderande-remsor/
Klicka här för att svara