Länken pekar nog inte på vad du hade tänkt dig... inget om Dremel i varje fall.

Nimajneb skrev:
Sök på Dremel Trio

Låt oss imponeras av kakel och plåtutskärningarna....

[länk]
Tackar,
Fungerar sådär att länka med min ifån.

oj oj

ganska lagom för tomtens lista..................

Nimajneb skrev:
Sök på Dremel Trio

Låt oss imponeras av kakel och plåtutskärningarna....

[länk]
Musiken i den första filmen får mig att tänka på Transformers.... :)

Men vilken käck maskin. Vill ha! :wow:

999kr på Citygross stod det i senaste reklambladet.

Känns som Dremel satsar på att tjäna de största pengarna på frässtålen där bara Dremels egna passsar. Kostar mellan 95-169kr på Jula.

Skummade igenom omdömena på Amazon. Fick ganska bra betyg men frässtålen höll väl inte så länge.

Då är ju följdfrågan klar! Vart köper man en sån utomlands? England, USA, Tyskland ? Nån som hittat den nånstans till bra kurs?

Vad snabbt det går att fräsa hål i en datorgenerad värld! Helt runda blir de också, och inget spån alls.

990 på EKO denna vecka. (tillhör ju samma koncern som CityGross)

Försökte utnyttja prisgarantin på Bauhaus idag med hänvisning till Citygross reklamblad på Dremel Trio.

Det sket sig för tjejen i informationen blev lite osäker på om det var samma produkt eftersom det inte stod något art.nr. i Citygross reklamblad så hon hämtade en "expert" (*host host*) från verktygsavdelningen. Han granskade annonsen och kom fram till att det var samma maskin men att det skilde lite på tillbehören.

Jag tog då reklambladet och pekade ut tillbehören ett i taget på reklambladet och allt stämde med bilden på kartongen. Det enda som inte stämde var att i Citygross reklamblad var det en bild på verktyget som man använder för att byta frässtål. Alltså den lilla fasta nyckeln som givetvis också ingick i den på Bauhaus trots att den inte var avbildad på kartongen.

Så det gick inte igenom eftersom det inte var exakt samma produkt enligt Bauhaus... Jag har ingen projekt just nu som jag behöver den till så det är inte hela världen att den inte blev nåt köp.

En koll på Dremels hemsida när jag kom hem bekräftade att det bara finns en variant...

De har generellt blivit hårdare med prisgarantin. Har fått erfara det själv. I princip är enda sättet att få igenom det numera är att ta ut artikelnummer då vissa får för sig att det är en annan produkt precis som du beskriver. Det roliga är att de kan komma på det mest idiotiska förklaringar och ändå stå på sig. För de vet att ingen kund orkar åka fram och tillbaka för att bevisa saken. Ibland funkar det med en rejäl utskällning och diverse idiotförklaringar men det är inte ofta man vill höja rösten.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.