Är huset nytt så kanske man dragit slang i tak och väggar, då gäller det att man fäster slangen på ca 60 cm avstånd så att den inte "fjädrar" när man ska dra tråd. Ligger den löst kan det vara mycket besvärligt att dra i ledningarna.
 
  • Gilla
Müssli
  • Laddar…
J
Vill varna för billig slang, den är skör redan som ny. Tror det var biltema. Jag har hittills haft tur, men hädanefter blir det kvalitetsslang...
 
Silikonspray var fina grejer 😀. Kabeln hade bara kilat fast, släppte enkelt när jag spraya in silikonen.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.