E elmont #16 Medlem · jämtland · 26 774 inlägg 22 aug 2016 22:41 elmont Medlem jämtland 26 774 inlägg 22 aug 2016 22:41 #16 Är huset nytt så kanske man dragit slang i tak och väggar, då gäller det att man fäster slangen på ca 60 cm avstånd så att den inte "fjädrar" när man ska dra tråd. Ligger den löst kan det vara mycket besvärligt att dra i ledningarna.
Är huset nytt så kanske man dragit slang i tak och väggar, då gäller det att man fäster slangen på ca 60 cm avstånd så att den inte "fjädrar" när man ska dra tråd. Ligger den löst kan det vara mycket besvärligt att dra i ledningarna.
J JohanLun #17 Medlem · stockholm · 11 682 inlägg 22 aug 2016 23:36 JohanLun Medlem stockholm 11 682 inlägg 22 aug 2016 23:36 #17 Vill varna för billig slang, den är skör redan som ny. Tror det var biltema. Jag har hittills haft tur, men hädanefter blir det kvalitetsslang...
Vill varna för billig slang, den är skör redan som ny. Tror det var biltema. Jag har hittills haft tur, men hädanefter blir det kvalitetsslang...
B Byggtankar123 #18 Medlem · Västmanland · 269 inlägg 23 aug 2016 11:23 Byggtankar123 Medlem Västmanland 269 inlägg 23 aug 2016 11:23 #18 Silikonspray var fina grejer 😀. Kabeln hade bara kilat fast, släppte enkelt när jag spraya in silikonen.
Silikonspray var fina grejer 😀. Kabeln hade bara kilat fast, släppte enkelt när jag spraya in silikonen.