Har en kanske knepig fråga. Jag behöver dra ihop två trästycken som börjar glida isär. Vanlig skruvtving funkar inte pga, utrymmet. Min tanke är att höra med er om det finns nån form av platt fyrkantsfäste med gänghål i båda ändar med en vridbar mutter mellan. Har försökt rita hur jag tänkt. Som en justerbar stolpsko fast ganska annorlunda .
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
B BerraBrus skrev:Har en kanske knepig fråga. Jag behöver dra ihop två trästycken som börjar glida isär. Vanlig skruvtving funkar inte pga, utrymmet. Min tanke är att höra med er om det finns nån form av platt fyrkantsfäste med gänghål i båda ändar med en vridbar mutter mellan. Har försökt rita hur jag tänkt. Som en justerbar stolpsko fast ganska annorlunda .[bild]
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Typ en sån ?
Medlem
· Blekinge
· 12 306 inlägg
Vantskruvar finns i rätt kraftigt utförande. Sök i välsorterade båtaffärer.
Spaklyftblock att dra ihop med, tex Torin BigRed Vajertalja 2000/4000kg 349kr på Motonet
Att hålla ihop det med sen kan du använda tex gängstång, stora planbrickor och mutter, eller bara ett armeringsjärn som bockas i ändarna.
Att hålla ihop det med sen kan du använda tex gängstång, stora planbrickor och mutter, eller bara ett armeringsjärn som bockas i ändarna.
Klicka här för att svara