Någon som har ett pris på Downhill 413 från Trivselhus. Det ser jätte läckert ut och det skulle passa vår tomt perfekt!
Någon som byggt ett sådant som har erfarenheter av det?
Trivs ni i det och vad skulle ni vilja ändra på om det är något?
Någon som har fler bilder på huset skulle vara toppen fint att få se.
Tacksam för svar!
Hls/Moa