Hej. I webbshoppen säljs nu Dörrglans, ett medel för att göra ytterdörren snygg igen. Ser fantastiskt ut på bilderna, och vore precis vad vi behöver till vår blekta dörr.
Någon som har erfarenhet av denna mirakelprodukt?
Någon som har erfarenhet av denna mirakelprodukt?
Produkter som diskuteras: "Dörrglans"
Dörrglans Original 250 ml
Färgen på dörren blir som ny
379 kr inkl moms
Läs mer
Många dörrtillverkare rekomenderar att vaxa dörren 2 gånger om året med vanligt bilvax om det är en lackerad dörr
Tvätta rent och vaxa när den är torr, har funkat klockrent för mig
Tvätta rent och vaxa när den är torr, har funkat klockrent för mig
Hej. Tack för input. Vaxar regelbundet som du beskriver, och det förlänger säkert dörrens livslängd. Men min dörr blir inte i närheten så fin som i annonsen, den är fortsatt matt i färgen, trots vaxning. Min fråga gäller om denna produkt är så fantastisk som den utges vara, om någon har erfarenhet av den.
Hej, Jag testade dörrglans förra veckan på våra gråa ytterdörrar. Vi har slarvat med att behandla dörrarna tidigare så de var ordentligt blekta, men blev riktigt fina efter behandling med dörrglans. Det blir verkligen så bra som på bilderna!
Det finns mycket kvar i flaskan, så det räcker till fler behandlingar.
Det finns mycket kvar i flaskan, så det räcker till fler behandlingar.
Har testat på en 5 år blekt och flammig ytterdörr. Vi provade först ett Sonaxmedel med dåligt resultat. Dörrglans rekommenderar att använda Clay bar med schampo för att djuprengöra och ta bort vax mm. Sedan på med Dörrglans och resultatet helt fantastiskt.G goranr skrev:
Hej, hur har Dörrglansen hållit sig på din dörr?J Jannesch skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden