2 588 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
dolda gångjärn till halvtäcta luckor med ram
Hej är det någon som kan ge mej förslag på var jag hittar gångjärn till halvförtäckta luckor som är monterade i skåp med en yttre ram.
det är köks skåp som är gjorda som 50-60 tals kök, har gjort sådana tidigare men då har det varit med vanliga knäckta gångjärn nu skall jag ha dolda gångjärn.
Har försökt leta men jag blir inte klok på om det finns sådana som går att montera i den typen av skåp,
vore tacksam för hjälp
Anders
det är köks skåp som är gjorda som 50-60 tals kök, har gjort sådana tidigare men då har det varit med vanliga knäckta gångjärn nu skall jag ha dolda gångjärn.
Har försökt leta men jag blir inte klok på om det finns sådana som går att montera i den typen av skåp,
vore tacksam för hjälp
Anders
ja dom har som dom flesta gångjärn för halvförtäckta dörrar men dom förutsätter en slät skåpsida att monteras på,
jag behöver alltså gängjärn motsvarande s,k, vinklade gångjärn för skåp som amerikanarna kallar för face frame.
Byggda som skåp byggdes här tills man började med dom modulbyggda skåpen som vi har nu.
Hoppas detta är begripligt.
A
jag behöver alltså gängjärn motsvarande s,k, vinklade gångjärn för skåp som amerikanarna kallar för face frame.
Byggda som skåp byggdes här tills man började med dom modulbyggda skåpen som vi har nu.
Hoppas detta är begripligt.
A
Klicka här för att svara