Jag tror att försäkringsbolgaen villo ha en besiktning för att det skall finnas en tydligare gräns mellan kända fel och tänkbara dolda fel.
De fel som finns upptagna, eller antydda i besiktningen blir då snabbt avvisade utan ytterligare utredning om någon försöker få ersättning för det senare. Men ett fel som inte finns upptaget i protokollet blir inte per definition dolt, men kan kräva mer undersökning.