N Nymis #1 Medlem · 27 inlägg 18 aug 2023 22:59 Nymis Medlem 27 inlägg 18 aug 2023 22:59 #1 Hej, Någon som köpt tjänster från företaget DOFAB. https://www.dofab.se/ Var ni nöjda? Eller inte? Tacksam för all information.
Hej, Någon som köpt tjänster från företaget DOFAB. https://www.dofab.se/ Var ni nöjda? Eller inte? Tacksam för all information.
Åsa Lund #2 Husägare · Skåne · 6 969 inlägg 19 aug 2023 10:39 Åsa Lund Husägare Skåne 6 969 inlägg 19 aug 2023 10:39 #2 Har en bekant som gjort en tillbyggnad och hade deras partier och dörrar. Hon var mycket nöjd
N Nymis #3 Medlem · 27 inlägg 19 aug 2023 19:25 Nymis Medlem 27 inlägg 19 aug 2023 19:25 #3 Åsa Lund skrev: Har en bekant som gjort en tillbyggnad och hade deras partier och dörrar. Hon var mycket nöjd Tack så mycket. Vet du om det var nyligen som DOFAB gjorde detta hos din bekant?
Åsa Lund skrev: Har en bekant som gjort en tillbyggnad och hade deras partier och dörrar. Hon var mycket nöjd Tack så mycket. Vet du om det var nyligen som DOFAB gjorde detta hos din bekant?
Åsa Lund #4 Husägare · Skåne · 6 969 inlägg 19 aug 2023 20:22 Åsa Lund Husägare Skåne 6 969 inlägg 19 aug 2023 20:22 #4 Bygget var väl klart för ungefär ett år sedan