223 115 läst ·
1 634 svar
223k läst
1,6k svar
Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl
Tack Erik Hansson!
Ingen konst alls att balansera på ett ben..
Nu ser jag den...
Den är min!
Ingen konst alls att balansera på ett ben..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu ser jag den...
Logga in
Skapa konto
Den är min!
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Men vildsvinet är väl en invasiv art?Staffan2000 skrev:
Sådana skall vi väl inte ha, liksom vi inte vill ha mårdhundar och signalkräftor.
Och vildsvinen är ena hejare på att förstöra betesmark och odlingsfält.
Vad har det med saken att göra!KnockOnWood skrev:
Ämnet är "Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl", och i trädgården var de.
Kan meddela att de skrämde vettet ur mig igår när jag gick ut sent och det var becksvart. Precis intill mig hörde jag två vrååål och ett skrik. Sedan skakade marken när vi galopperade iväg åt varsitt håll. Och jag som trodde att grisar sa "Nöff nöff".
Gör hon säkert, men inte nödvändigtvis där ni tror..Isakare skrev:
Vi har ett ruvande par härhemma varje år...tuppen är här året om, men flickvännen är oftast här bara på vår/sommar. De är så goa när han guidar henne på ”ättur” på kvällarna.. han puffar upp sig, kacklar och ser till att hon i lugn och ro får äta det hon vill ha.
Sedan verkar de gå tillbaka till redet, hon stannar där och han patrullerar hela vår gård
Jag har bara bott här ett år, tuppen har varit här hela tiden, men över ett större område tidigare, nu är han nästan fixerad runt buskaget och går sällan längre än på bilden. Nån höna har jag aldrig sett.Snigla skrev:
Gör hon säkert, men inte nödvändigtvis där ni tror..han vill ju att ni tittat åt ett annat håll..
Vi har ett ruvande par härhemma varje år...tuppen är här året om, men flickvännen är oftast här bara på vår/sommar. De är så goa när han guidar henne på ”ättur” på kvällarna.. han puffar upp sig, kacklar och ser till att hon i lugn och ro får äta det hon vill ha.
Sedan verkar de gå tillbaka till redet, hon stannar där och han patrullerar hela vår gård![]()
Produkter som diskuteras: "mördarsniglar"
Snigelbekämpning Snigel Effekt Neudorff
Mot alla sorters sniglar
189 kr inkl moms
245 kr
Läs mer