Jag har fått överta en Telic STD32 För att på distans kuna reglera tex värmen.
Jag har bara lyckats få tag på en manual på engelska.
År det någon som har en enkel skiss för inkoppling eller en bra beskrivning på svenska.
Tack
Anders
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.