2 828 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
diskmaskin och vask, långt ifrån?
:xHur långt ifrån kan man ha diskmaskinen ifrån vasken?
Vi ska nämligen ha vasken under ett fönster på ena sidan sen kommer ett 60 skåp och sedan i hörnan ett 90 hörnskåp sedan på andra sidan då kommer en uppbygggd diskmaskin. Fungerar det med avlopp osv??
Annars måste jag ha en i vanlig låg höjd sidan om vasken och jag vill helst ha en upphöjd diskmaskin.
Någon som vet, tacksam för tips och svar!
Vi ska nämligen ha vasken under ett fönster på ena sidan sen kommer ett 60 skåp och sedan i hörnan ett 90 hörnskåp sedan på andra sidan då kommer en uppbygggd diskmaskin. Fungerar det med avlopp osv??
Annars måste jag ha en i vanlig låg höjd sidan om vasken och jag vill helst ha en upphöjd diskmaskin.
Någon som vet, tacksam för tips och svar!
Avlopp går att fixa men med långt mellan diskmaskin och vask blir det dropp-dropp-dropp när du ska plocka i och det kommer göra dig galen.
Ja hade jag kunnat ha den upphöjd sidan om vasken hade jag haft det men i vår planlösning är där bänkskiva vid båda sidorna så det blir så att säga nere uppe nere så det skulle se konstigt ut. Hoppas du förstår vad jag menar.
Vi brukar inte skölja vår disk men ibland är man tvungen tycker jag o då får man räkna med dripp dropp ibland.
Vi brukar inte skölja vår disk men ibland är man tvungen tycker jag o då får man räkna med dripp dropp ibland.
Klicka här för att svara