F Fotbollsida #1 Medlem · 54 inlägg 13 dec 2020 12:07 Fotbollsida Medlem 54 inlägg 13 dec 2020 12:07 #1 Hej! Vi hade ett stambyte precis och efter det så kommer det mycket lödd ur ena diskhon när denna inte används? Något som vet vad detta kan bero på? /Ida
Hej! Vi hade ett stambyte precis och efter det så kommer det mycket lödd ur ena diskhon när denna inte används? Något som vet vad detta kan bero på? /Ida
F Fotbollsida #2 Medlem · 54 inlägg 13 dec 2020 12:08 Fotbollsida Medlem 54 inlägg 13 dec 2020 12:08 #2 Såhär ser det ut i ena diskhon när jag använder det andra diskhon :/ Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS #3 Medlem · Stockholms län · 48 119 inlägg 13 dec 2020 13:11 BirgitS Medlem Stockholms län 48 119 inlägg 13 dec 2020 13:11 #3 Kan bli så om det är delvis stopp i avloppet så att vattnet rinner ut dåligt och det i stället går upp mot den andra hon.
Kan bli så om det är delvis stopp i avloppet så att vattnet rinner ut dåligt och det i stället går upp mot den andra hon.