4 031 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Diskho i betong
Överväger en bänkskiva från betongdesign och funderar på att gå all in med en ingjuten ho också. Nån som har en? Synpunkter/åsikter?
Att det inte är den mest praktiska lösningen vet jag men det kan jag leva med om det blir så snyggt som jag tror. Hade varit intressant att höra vad de tycker som haft betongbänk ett par år men det är väl fortfarande inte som många som har det. Betongho:
http://betongdesign.se/sites/betongdesign.se/files/imagecache/product_large/bd betong 500.jpg
Överväger även stänkskydd i betong: http://betongdesign.se/sites/betong...rge/NewKNew_Kitchen_070830-001397[1] komp.jpg
http://betongdesign.se/sites/betongdesign.se/files/imagecache/product_large/bd betong 500.jpg
Överväger även stänkskydd i betong: http://betongdesign.se/sites/betong...rge/NewKNew_Kitchen_070830-001397[1] komp.jpg
Hur funkar de för tillfället halvtrendiga porslinshoarna då, Borde det inte gå åt en del kaffekoppar i dem också ?
Jag tycker att även de borde bjuda på ett visst motstånd när man vispar runt med disken .
Jag tycker att även de borde bjuda på ett visst motstånd när man vispar runt med disken .
Jag tycker du ska tuta och köra på din betongvask. Man ångrar aldrig det man gjorde, bara det som fortfarande är ogjort! Hygienaspekten fixar du nog, likaså att du sabbar en massa glas mm. Hur pass tålig vasken är mot misshandel vet jag däremot inte och denna aspekt är ju ganska viktig då det inte är så skoj att sabba sin nya, fina och dyra? vask. Själv har jag mer eller mindre valt bort porslinsho i det nya stundande köket av detta skäl.
Klicka här för att svara