Hej alla
Ny medlem
Tänkte börja med å höra med er om de är nån här som har eller haft din husmontör i Avesta?
Skulle gärna vilja veta lite om denna firma då jag håller på å ska bygga hus.
Har totalentreprenad på huset, så de är hus företaget som anlitat denna firma.
Mvh M