Hej alla

Ny medlem

Tänkte börja med å höra med er om de är nån här som har eller haft din husmontör i Avesta?

Skulle gärna vilja veta lite om denna firma då jag håller på å ska bygga hus.

Har totalentreprenad på huset, så de är hus företaget som anlitat denna firma.

Mvh M
 
Hej, vad var din upplevelse av dom? De ska bygga vårt hus nu med så nyfiken innan de börjar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.