16mm draget dolt till varje radiator är också snyggast!
Det finns ingen anledning att undvika skyddsröret. Dumt att snåla in på det!
Angående isoleringen så är den inte något viktigt, den lilla spillvärmen tillgådoses ju endå i huset. Och rören ligger väl ändå i husets isolering.