Dags att dra fram matning o retur från värmepannan till fördelaren som i sin tur ska mata 3slingor golvvärme, totalt 35m2.

Vad ska jag använda för rör? De ska ligga i bjälklaget och fram till fördelaren är det ca 8m. Funkar det med 18mm prisol? Eller är det rör i rör jag ska kolla på?

som vanlig brister planeringen så har lyckats få barnvakt och skulle gärna handla nu i helgen på hornbach eller liknande så jag kan lägga in det
 
Låt experterna ta över men tycker att 18mm är för klen och det är bäst med rör i rör. Kankse 25mm alupex.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.