Hej
Hade en grävare här och grävde ett dike för häck, som vi sedan fyllde upp med ny fin jord.
Har två alt när det gäller vad jag skall plantera, ena sorten skall planteras i höst och den andra i vår. När vi grävde diket, vi har lerig jord med en del sprängsten så vi tänkte ge växterna lite bättre förutsättningar att klara sig än att gräva en grop, var det meningen att vi skulle plantera i höst.
Om vi ändrar oss och väljer våralternativet, tror ni då att förarbetet har varit förgäves eller kan det "vila" en vinter utan att vi slängt våra pengar i sjön??
/Aja