Hej

Skulle lägga in mina mått i deras system..
Ser att de har något om granit i bakkant.. på väggen?
Någon som har gjort det?
Hur ser det ut?
Blir det bra?
 
Jag har det, vi satte svart granit som bänkskiva och sen en tunnare mellan bänk och skåp...

Rekommenderar det inte! Kommer ta ner våran, det blir för mörkt tycker jag. Man får ha lamporna i underskåpen på oavsett vad man skall göra..
 
Har du någon bild?
 
Smotany skrev:
Jag har det, vi satte svart granit som bänkskiva och sen en tunnare mellan bänk och skåp...

Rekommenderar det inte! Kommer ta ner våran, det blir för mörkt tycker jag. Man får ha lamporna i underskåpen på oavsett vad man skall göra..
Även om du inte rekommenderar det så skulle jag gärna höra lite närmare (vi funderar på en ljusare färg). Om du bortser från den mörka färgen, hur funkar det då? Vad kostar det ungefär?
 
jag satte svart granit på väggen ochså...är nöjd med det...inte för mörkt här.. men har rätt mycket fönster i köket..

lätt att torka av ..inga smutsiga kakelfogar
 
Det finns golvplattor hos de flest större byggvaruhusen med mycket bra priser / m².
Från 279:- för ljus grå granit / m². Skivorna är 300 x 300 x 10mm tjocklek.
 
Tessok skrev:
Det finns golvplattor hos de flest större byggvaruhusen med mycket bra priser / m².
Från 279:- för ljus grå granit / m². Skivorna är 300 x 300 x 10mm tjocklek.
Det låter ju jättebra. Ljusgrå granit skulle passa perfekt hos oss. Ska kolla efter det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.