Väldigt nöjd med "Dexter" (220AC) Han sköter sig utmärkt!

Dexter går också under namnet "Slice Of Life"

Nån som tar in automovern för kvällen/natten?
 
Fattar inget. Kan du inte berätta lite mer?
 
Ännu en tråd som handlar om Husqvarna Automowers briljans, hur söt den är, hur bra den är och vad man har döpt sin gräsklippare till. Wow.
 
Jag har en Stiga tror jag. Vi har inte något annat namn på den än "gräsklipparn". Han står i stallet när han inte rastas över nejden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.