1 372 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Dexter
Väldigt nöjd med "Dexter" (220AC) Han sköter sig utmärkt!
Dexter går också under namnet "Slice Of Life"
Nån som tar in automovern för kvällen/natten?
Dexter går också under namnet "Slice Of Life"
Nån som tar in automovern för kvällen/natten?
Klicka här för att svara