DWS520K
Kan det vara en bra deal? Hittade det och blev lite intresserad.

Tyvärr ingår ingen skena, men läste någonstans att festolls skenor skulle passa, stämmer det?
 
Redigerat:
Jag är mycket nöjd med min DWS520!

Huruvida Festool-skenorna passar vet jag ej, ser inte ut så på bilderna. Läste i GDS att de skulle passa, men jag är som sagt tveksam.

Skena måste du givetvis ha, kanske även passande tvingar...
 
FredrikR skrev:
2 skenor tom. :)

Eller 3100:- ink frakt här:
[länk]
Dock ink en skena och ingen sken-bag.
Den verkar ju helt klart prisvärd. Beställer nog en sådan.
Konstigt det här hur sugen man kan bli på vuxenleksaker :blushing:

Tack för svaren!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.