Vill ha lite åsikter.
Har varit och klämt på båda och enligt mig känns boschen mer gedigen.

Vad tycker ni som använt dom?
Tror absolut att båda sågarna är bra, men finns kanske något som gör att den ena vinner?
 
Jag skulle vänta på den nya Boschen med länkage i stället för gejdrar. Eller en Kapex.
 
mattiasp skrev:
Jag skulle vänta på den nya Boschen med länkage i stället för gejdrar. Eller en Kapex.
Det har jag nog sett en bild på nu när du säger det. Bygger inte så mycket bakåt.
Frågan är ju när den kan tänkas komma. Och vad priset blir.
Kapexen är i dyraste laget.
 
Boschen alla dar i veckan. Du kommer ångra dej annars. Jag har GCM10SD hemma och bl a 718XPS på jobbet så jag har använt båda flitigt. Har även Makitas största på jobbet och även där skulle jag ta Boschen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.