Verkar ju som en jättefin julklappslåda!
Men är alla laddarna för Amerikansk ström?

Och så tyckte jag att extraerbjudandet var lite intressant :)
"Get FREE Makita Riding Gear (helmet, pants, jersey & gloves) by mail-in rebate when you purchase this Makita product! Offer expires 6-30-09."

Det får bli en klapp av JULI tomten!!
Det blir många omvandlare från Classe

När ni ändå är i farten. Är det någon som äger eller har testat BUB182Z, luftblås/dammsugarkombon...?

Verkar intressant och är rättså billigt. typ 500-700 kr.

Det finns ett par snikisar i det där kitet, så det kanske är bra att få veta det innan man slår till:
Cirkelsågen är en BSS611, saknar LED-lyse, renblåsningsfunktion och har 5/8" spindel jämfört med BSS610. Tigersågen BJR182 saknar LED-belysningen och bälteskroken som BJR181 har.

P
Gilbert skrev:
Det finns ett par snikisar i det där kitet, så det kanske är bra att få veta det innan man slår till:
Cirkelsågen är en BSS611, saknar LED-lyse, renblåsningsfunktion och har 5/8" spindel jämfört med BSS610. Tigersågen BJR182 saknar LED-belysningen och bälteskroken som BJR181 har.
tigersågen är mycket bra och ingen i mitt tycke snikmaskin, har en BJR182 själv!

vad ska man med led belysning till på en tigersåg? är väll mest bara en rivnings såg o då är det bara att mosa.. iaf vad jag använder mina 3 tiger sågar till,

pleqtiz skrev:
tigersågen är mycket bra och ingen i mitt tycke snikmaskin, har en BJR182 själv!

vad ska man med led belysning till på en tigersåg? är väll mest bara en rivnings såg o då är det bara att mosa.. iaf vad jag använder mina 3 tiger sågar till,
Jag tror du missuppfattat vad jag menar med snikis, jag menar en aningen sämre utrustad produkt där mindre energi och pengar lagts på lull-lull och små välmenta finesser. Prestandamässigt är det ju ingen skillnad, men nog finns det tillfällen i dunkla hörn och på mörka vindar där led-belysningen kommer väl till pass, och lägen på stegar eller liknande då kroken är ovärderlig. Det är väl ungefär som med AC i en bil, efter vägen går identiska bilar med och utan precis lika bra, men blir det lite varmare så får man en trevligare och behagligare resa i AC-bilen.

Redigerat:
Jag har kapat armeringsjärn på natten med tigersågen... Bara för att nämna ett exempel där LED-belysningen kom till nytta på tigersågen. Finns flera fall.. Det kan aldrig vara dåligt med lite belysning.

Er det noen av dere som spanderer et sånt sett på meg da? Det er jo så billig at dere slenger vel et med til meg og :D

P
Gilbert skrev:
Jag tror du missuppfattat vad jag menar med snikis, jag menar en aningen sämre utrustad produkt där mindre energi och pengar lagts på lull-lull och små välmenta finesser. Prestandamässigt är det ju ingen skillnad, men nog finns det tillfällen i dunkla hörn och på mörka vindar där led-belysningen kommer väl till pass, och lägen på stegar eller liknande då kroken är ovärderlig. Det är väl ungefär som med AC i en bil, efter vägen går identiska bilar med och utan precis lika bra, men blir det lite varmare så får man en trevligare och behagligare resa i AC-bilen.
vet inte det jag.. har 4 styckna olika tigersågar just nu,, senaste inköp var en milwakuee SSPE 1300 QX .. och har alldrig saknat nån sorts belysning i dom och kommer nog alldrig att göra det heller... vill jag ha belysning på en maskin som jag river med.. så slår jag upp en rejäl bygg belysning

Belysningen är ingen sak man saknar förrän man använt en maskin som har den ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.