9 890 läst ·
195 svar
10k läst
195 svar
Denna tråd är för oss som inte väljer att ta Covid vaccin
Medlem
· Norr
· 38 inlägg
Här diskuterar vi vad vi tycker om hela denna vaccination hysteri, vi delar det vi kan om vaccinet och pandemin med intelligens och logik och framför allt en vänlig ton.
Mvh Sangeet Ragvni
Mvh Sangeet Ragvni
Medlem
· Norr
· 38 inlägg
Medlem
· Norr
· 38 inlägg
Medlem
· Norr
· 38 inlägg
Ok here I go...... den totala avsaknaden av logik I denna experimentella massvaccinering, aldrig förr i historien har det gjort ett sånt här stort medicinskt experiment på så här stor del befolkning, mRNA vaccinations tekniken är ny och aldrig förr använts på människor, jag tror många inte är medvetna om att vaccintekniken dom gått med på att få insprutad i sina kroppar är helt ny och experimentell för människan .
det finns väldigt många rapporter om biverkningar ,skador och dödsfall.
Endast 0,2% dör MED covid,lägg märke till med och inte av.
Så varför denna panik att massvaccinera hela världen befolkning?
Dom 3 största vaccin företagen Pfizer,BioNtech O Moderna har tjänat 10 000sek i sekunden i snitt under denna pandemi, så pengar kan väl inte ha en del idet eller!?
Kolla runt er hur mycket av denna död o kaos som det rapportras om i media
finns runt er i eran egen umgängeskrets, jag hittar ingen kaos och död i min stora krets människor jag umgås med, jag har i min tur även frågat dom jag umgås med hur mycket kaos och död som finns i deras umgängeskrets, och får samma svar.
Jag har även frågat scb.se hur mycket extra döda det blivit i sverige pga covid och inte ens där visar det nån överdödlighet, var är alla döda?
det finns väldigt många rapporter om biverkningar ,skador och dödsfall.
Endast 0,2% dör MED covid,lägg märke till med och inte av.
Så varför denna panik att massvaccinera hela världen befolkning?
Dom 3 största vaccin företagen Pfizer,BioNtech O Moderna har tjänat 10 000sek i sekunden i snitt under denna pandemi, så pengar kan väl inte ha en del idet eller!?
Kolla runt er hur mycket av denna död o kaos som det rapportras om i media
finns runt er i eran egen umgängeskrets, jag hittar ingen kaos och död i min stora krets människor jag umgås med, jag har i min tur även frågat dom jag umgås med hur mycket kaos och död som finns i deras umgängeskrets, och får samma svar.
Jag har även frågat scb.se hur mycket extra döda det blivit i sverige pga covid och inte ens där visar det nån överdödlighet, var är alla döda?
Medlem
· Norr
· 38 inlägg
En annan sak med denna pandemi är antalet vaccinerade i sverige, enligt FHM så var vid årsskiftet 85,8& vaccinerade med minst en dos och 81,7% med minst två doser.
Jag har ett eget företag med 10 anställda och ingen av dom är vaccinerade alls, jag har ett väldigt stort nätverk människor runt mig många är invandrare så som jag är och i princip inga av dom jag rör mig med och samtalar med är vaccinerade, jag nätverkar med folk runt hela sverige och jag stöter på många ovaccinerade där oxå,
och jag frågar runt i alla kretsar som jag har kontakt med samma där nästan alla ovaccinerade, hur kan det stämma om nu nästan 86% har tagit minst en spruta,
Jag och många med mig har dragit slutsatsen att siffrorna är överdrivna för att få folk att gå vaccinera sig; kommer inte ihåg vad det heter på svenska men peer pressure heter det på engelska.
Det känns inte ärligt och än en anledning att inte ta detta experimentella mRNA vaccin.
Jag har ett eget företag med 10 anställda och ingen av dom är vaccinerade alls, jag har ett väldigt stort nätverk människor runt mig många är invandrare så som jag är och i princip inga av dom jag rör mig med och samtalar med är vaccinerade, jag nätverkar med folk runt hela sverige och jag stöter på många ovaccinerade där oxå,
och jag frågar runt i alla kretsar som jag har kontakt med samma där nästan alla ovaccinerade, hur kan det stämma om nu nästan 86% har tagit minst en spruta,
Jag och många med mig har dragit slutsatsen att siffrorna är överdrivna för att få folk att gå vaccinera sig; kommer inte ihåg vad det heter på svenska men peer pressure heter det på engelska.
Det känns inte ärligt och än en anledning att inte ta detta experimentella mRNA vaccin.
Jag undrar oxå samma sak var finns all död och kaos som du säger....
Medlem
· Norr
· 38 inlägg
Medlem
· Norr
· 38 inlägg
Pfizer är inte att lita på kolla in denna video
https://www.bitchute.com/video/kbEQYw8W8Gyr/
https://www.bitchute.com/video/kbEQYw8W8Gyr/
Jag har fått två barn varit gravid 4 gånger under pandemin, min mans syster har under den tiden försökt med sin första och inte lyckats försen nu. Vi är i samma ålder, ända skillnaden är att hon tog vaccinet. Där har vi en bra andledning för kvinnor att skippa vaccinet Haha.
Du borde bli forskareB Bopåzoo skrev:
Ja du. Är man så inskränkt att man på riktigt tror att man kan påvisa en sån sak genom att jämföra två personers framgång i att bli gravida under några år förstår jag att man är mottaglig för konspirationsteorier.B Bopåzoo skrev:
Idag vårdas över 1000 personer på sjukhus med Covid var av ca 75 procent är ovaccinerade. Där har du ett underlag du kan dra slutsatser ifrån.
Inskränkta är dom som tar vaccinerna, men de lär ni inte se försen om x antal år då det redan är försent. Finns gott om vaccinkaos från historien bara att läsa på liteN nybyggarn3 skrev:Ja du. Är man så inskränkt att man på riktigt tror att man kan påvisa en sån sak genom att jämföra två personers framgång i att bli gravida under några år förstår jag att man är mottaglig för konspirationsteorier.
Idag vårdas över 1000 personer på sjukhus med Covid var av ca 75 procent är ovaccinerade. Där har du ett underlag du kan dra slutsatser ifrån.