603 287 läst ·
10 873 svar
603k läst
10,9k svar
Den stora öltråden!
Jag ska kanske förtydliga, jag själv tyckte inte alls att det var någon dum öl.Roga1337 skrev:
Men att just detta smakinslag, en ganska svag lite chililiknande karaktär var något nytt för mig, och ölen är liksom inte vilken vanlig öl (belgare) som helst.
Men smakrik, definitivt.
Länk
https://www.systembolaget.se/produkt/ol/stadshaven-brouwerij-8660315/
En vedhuggningsöl.
Inte ens hälften klart, men jag har även kapat, lassat ris osv, nu ger jag mig för idag.
En del meddelar lite hurtfriskt att man ska hugga sin ved själv, för då värmer den två gånger.
Men inte tusan hade jag någon glädje av den värmen idag, tvärtom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inte ens hälften klart, men jag har även kapat, lassat ris osv, nu ger jag mig för idag.
En del meddelar lite hurtfriskt att man ska hugga sin ved själv, för då värmer den två gånger.
Men inte tusan hade jag någon glädje av den värmen idag, tvärtom.
Om du klöv med yxa förbrukade du kanske till och med fler kalorier än vad ölen gav..Mikael_L skrev:
Oj vad mycket gott det ”flutit” i tråden. Hann inte lägga ut igår men blir ett dagen efter inlägg. 2 goda men
Bryggan klart bäst.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hittade en (för mig) ny Potum på lokala Sysset.
Som vanligt en verkligt God fräsch öl👌Lite mindre pepprigare jmf Bulls On Parade.
Och som vanligt är det ju i samband med inmundigandet kul att lyssna igenom olika artister som gjort mer eller mindre bra låtar med samma titel😉
Bäst smakade ölen till Alcatrazz - Live in Japan 84🤘
Som vanligt en verkligt God fräsch öl👌Lite mindre pepprigare jmf Bulls On Parade.
Och som vanligt är det ju i samband med inmundigandet kul att lyssna igenom olika artister som gjort mer eller mindre bra låtar med samma titel😉
Bäst smakade ölen till Alcatrazz - Live in Japan 84🤘
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 364 inlägg