557 585 läst ·
9 475 svar
558k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
Började med en ”Alice In Chains”😉
Ok, Potum gör inga dåliga öl enligt mig.
Sedan en Snake Dog, inte min favvo pga bitterhet/surhet..(förlåt FredrikR)
Sköljde ner med en Bellmans 6.0.
Ok, Potum gör inga dåliga öl enligt mig.
Sedan en Snake Dog, inte min favvo pga bitterhet/surhet..(förlåt FredrikR)
Sköljde ner med en Bellmans 6.0.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 874 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 874 inlägg
Efter en lång resedag så väl hemma plockade frugan fram lite smågott. En ok Neipa från Halmstad. Till slapp i soffan och TV så blev det en gammal goding till Stout. Choklad och njutning 😋
Jag börjar med den här.
En typ belgisk, med den sedvanliga sötman, så man får se upp vad man dricker den till.
Om man inte tar den bara ensam som efterrätt, vilket jag tror är kanske det bästa.
Den är inte riktigt helt som en vanlig brun, utan de har nog kryddat på den här med någon jul/vinterinspirerad kryddning.
Men med sådana här smakrika komplexa saker brukar jag ha svårt att sortera ut enstaka smaker, så jag undviker här att försöka.
Än så länge är den lite mellan kylskåpskall och sval, och smaker blommar ut ordentligt ändå.
Jag köper nog en eller två till, så får jag fundera på vilket tillfälle som blir lämpligt att öppna dem på. Jag tror att jag hoppar den såsom måltidsdryck.
Logga in
Skapa konto
En typ belgisk, med den sedvanliga sötman, så man får se upp vad man dricker den till.
Om man inte tar den bara ensam som efterrätt, vilket jag tror är kanske det bästa.
Den är inte riktigt helt som en vanlig brun, utan de har nog kryddat på den här med någon jul/vinterinspirerad kryddning.
Men med sådana här smakrika komplexa saker brukar jag ha svårt att sortera ut enstaka smaker, så jag undviker här att försöka.
Än så länge är den lite mellan kylskåpskall och sval, och smaker blommar ut ordentligt ändå.
Jag köper nog en eller två till, så får jag fundera på vilket tillfälle som blir lämpligt att öppna dem på. Jag tror att jag hoppar den såsom måltidsdryck.