Sitter med en riktigt bra stout från Fullers
Lumited edition från släppet i går.
Kaffe, rå lakrits, choklad och en massa andra smaker.
ska bli trevligt att prova den igen om något år när den legat till sig
Rekommenderas varmt

Flaska och glas med Fuller's 2025 Imperial Stout Limited Edition på ett bord, bredvid kartongen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
ClasseClas och 5 till
  • Laddar…
Burk och glas av Funky Fluid Gelato Xtreme Mango Sticky Rice suröl på träbord, omgiven av verktyg i bakgrunden.
Skapa konto

Underbar suris från Funky Fluid. 🇵🇱

• Gilla
Takko och 1 till
  • Laddar…
Cloudwater brukar leverera, denna var också god men lite mer ”fyllighet” hade lyft den.

• En ölburk med texten Cloudwater Freestyle Hops och logotyper, stående på ett träbord.
    Skapa konto
  • Gilla
Edlunn och 5 till
  • Laddar…
En sån klippte även jag idag efter en ovan utflykt i det tillfälliga sortimentet härom veckan. Håller med om att den var god men saknade något.

Insåg också att jag gillar förutsägbarheten i dussinöl av just det skälet. Jag har ett dussin olika i mitt standardsortiment och saknar egentligen en bra brown ale (de finns, men sällan över tid).

Det experimentella är kul, men ärligt talat provar jag hellre lite friskt på krogen någon gång ibland och köpet hem säkrare kort.

• Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Håller med, men det är ju ändå förvånansvärt sällan man stöter på något som är helt odrickbart.
Försöker köpa/dricka så gott jag hinner med från våra mindre oberoende bryggerier.

• Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Jodå, över medel.
Ölglas med skummig IPA bredvid en burk Double IPA från Nya Carnegie Bryggeriet på ett bord.
Skapa konto

• Gilla
Edlunn och 5 till
  • Laddar…
Slut på fisk-ölen, som smakade fisk även burk 2, så då går jag på ett säkert kort.
Orange dryckesburk med tecknad fågel.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Edlunn och 6 till
  • Laddar…
Välbyggd och god.
Glas fyllt med skummande öl bredvid en färgglad burk märkt "Batfish", på ett bord med mörka interiördetaljer i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Edlunn och 3 till
  • Laddar…
Hur många händer behövs för att brygga god öl? 10 uppenbarligen. Gillar detta bryggeri.
Inte riktigt uppe där med Apex, Stigbergets, Omnipollo, Fermenterarna och Potum ännu men inte långt ifrån.
Ölglas och ölburk från Ten Hands Brewing med färgglad etikett, placerade på ett bord bredvid ljudutrustning.
Skapa konto

• Gilla
Edlunn och 3 till
  • Laddar…
T Tabors39 skrev:
Håller med, men det är ju ändå förvånansvärt sällan man stöter på något som är helt odrickbart.
Försöker köpa/dricka så gott jag hinner med från våra mindre oberoende bryggerier.
Denna är odrickbar för mig
https://www.systembolaget.se/produkt/ol/deschutes-129003/

Ett glas med öl på ett bord, etiketten visar ett lejon och texten "LAV Premium". I bakgrunden syns en blomvas och suddiga ljus.
Skapa konto

• Gilla
Takko och 2 till
  • Laddar…
ClasseClas
U Uffe A skrev:
Sitter med en riktigt bra stout från Fullers
Lumited edition från släppet i går.
Kaffe, rå lakrits, choklad och en massa andra smaker.
ska bli trevligt att prova den igen om något år när den legat till sig
Rekommenderas varmt

[bild]
Fuller's tillhör mina favoritmärken så den ska jag definitivt prova. Jag visste inte ens att de hade en imperial stout. Var förbi bolaget och köpte några stycken idag.

ClasseClas ClasseClas skrev:
Fuller's tillhör mina favoritmärken så den ska jag definitivt prova. Jag visste inte ens att de hade en imperial stout. Var förbi bolaget och köpte några stycken idag.
Är säker på att du kommer att tycka om den.
Visste inte heller att de hade stout innan jag såg den här 👍

• Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
Grill och afterrun öl.
En burk Pilsner Urquell öl står på en grill med en tallrik och grilltång, kvällsmörker i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Roga1337 och 7 till
  • Laddar…
Röd ölburk med texten "130" och "светло пиво", placerad på ett bord bredvid en bricka med snabbmat och en plastmugg.
Skapa konto

• Gilla
Roga1337 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.