558 558 läst ·
9 492 svar
559k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
Fixar lite mat inför kommande vecka.
En asiatisk gryta med citrongräs, rödcurry och kokosmjölk. Och en chili med morötter. Båda på högrev. De ska koka ett tag, så Albatrossen, The Don och The Middle är med och håller tiden.
Passar på att frosta av frysen också.
Några burkar av tillverkaren Heinz finns också, men de ska inte drickas. 😆
En asiatisk gryta med citrongräs, rödcurry och kokosmjölk. Och en chili med morötter. Båda på högrev. De ska koka ett tag, så Albatrossen, The Don och The Middle är med och håller tiden.
Passar på att frosta av frysen också.
Några burkar av tillverkaren Heinz finns också, men de ska inte drickas. 😆
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg
God Fredag på er,
En Innan-Taco-Öl (ingick i ett presentkit till de manliga gästerna på förrförra Lördans 50-års fest)
…undrar om man får någon mer öl på morgondagens 50-års fest🤔😉
Mustig & riktigt God blir omdömet ifrån mig👌
En Innan-Taco-Öl (ingick i ett presentkit till de manliga gästerna på förrförra Lördans 50-års fest)
…undrar om man får någon mer öl på morgondagens 50-års fest🤔😉
Mustig & riktigt God blir omdömet ifrån mig👌
Logga in
Skapa konto
Hittade den här i kylskåpet, kom inte ens ihåg att jag köpt den, eller var. Men det var nog från Systembolaget för några veckor sedan.
Funkade helt OK till fredagstacon, med ett lite lätt inslag av sötma.
Men för tam i beska för att jag skulle tycka att det är en tillräcklig bra öl att köpa fler av, hade den kostat 10-12 spänn hade den kunnat kallas fynd, men uppe i 25 spänn så hårdnar konkurrensen och det finns bättre.
OK till denna maten, men jag skulle tycka den var lite tråkig att bara dricka den rakt upp och ner.
Logga in
Skapa konto
Funkade helt OK till fredagstacon, med ett lite lätt inslag av sötma.
Men för tam i beska för att jag skulle tycka att det är en tillräcklig bra öl att köpa fler av, hade den kostat 10-12 spänn hade den kunnat kallas fynd, men uppe i 25 spänn så hårdnar konkurrensen och det finns bättre.
OK till denna maten, men jag skulle tycka den var lite tråkig att bara dricka den rakt upp och ner.