595 077 läst ·
10 554 svar
595k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 280 inlägg
11 timmars bilkörning, landat på Jylland och Tranum Strand. Trist ölutbud i den lilla livsmedelsbutiken, ändå ok att kunna plocka kall öl från kylen 😃
Några Carlsberg och 2 Brooklyn Brewery Pulp Art.
Några Carlsberg och 2 Brooklyn Brewery Pulp Art.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jaha, nu är det semester i 3 veckor. Denna var märkt som ”fira in semester öl”. Blir nog någon mer, men åter till denna. Fullers vintage Ale, görs som årgångsöl sedan 1997. Smakat många men denna är den bästa jag druckit av dessa. Har allt en klassisk Ala skall ha, mycket god. Går inte att jämföra med de fruktiga varianterna av Neipa, Ipa mm. Utan en klassisk Ale. Den är i den högre prisklassen så gillar man inte den traditionella alen så är den nog inte värd pengen. Men ni som gillar stilen, köp o köp, om ni inte redan druckit den.
Den är väl värd sitt prisT Takko skrev:Jaha, nu är det semester i 3 veckor. Denna var märkt som ”fira in semester öl”. Blir nog någon mer, men åter till denna. Fullers vintage Ale, görs som årgångsöl sedan 1997. Smakat många men denna är den bästa jag druckit av dessa. Har allt en klassisk Ala skall ha, mycket god. Går inte att jämföra med de fruktiga varianterna av Neipa, Ipa mm. Utan en klassisk Ale. Den är i den högre prisklassen så gillar man inte den traditionella alen så är den nog inte värd pengen. Men ni som gillar stilen, köp o köp, om ni inte redan druckit den.
Finns den i utbudet i min butik så köper jag den
🙂
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 280 inlägg