557 993 läst ·
9 485 svar
558k läst
9,5k svar
Den stora öltråden!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 916 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg
Imorgon hänger jag i Sundbyberg/Solna på basketcup.
Ska även fira dotter som fyller 15.
Omnipollos Kyrka är väl tyvärr inte ok för att fira bemärkelsedagen tyvärr, har hört att käket är sådär
Ska även fira dotter som fyller 15.
Omnipollos Kyrka är väl tyvärr inte ok för att fira bemärkelsedagen tyvärr, har hört att käket är sådär
En sitting bull här https://www.texaslonghorn.se/[SKPG]Zamora skrev:
är ju en lagom bit kött. Om man tycker om kött så är det ett bra ställe. Ribsen är väldigt goda och entrecoten är godare än sitting bull.
Skogsägare
· 21 916 inlägg
Bra mat vid Sundbybergs IP (Duvbos tunnelbana) är riktigt bra, i synnerhet om man gillar fisk. Räkna med att behöva boka bord.[SKPG]Zamora skrev:
Dom här har druckits nyligen.
Den här hade en konstig smak som påminde om yoghurt. Lyckades inte få ihop det med ölsmak.
Den smakade inte illa så jag tackar inte nej om någon bjuder. Men kommer inte köpa på nytt. Tror det är första holländska ölen jag druckit
Den här var helt god. Lite svag i smaken
Den här hade en konstig smak som påminde om yoghurt. Lyckades inte få ihop det med ölsmak.
Den smakade inte illa så jag tackar inte nej om någon bjuder. Men kommer inte köpa på nytt. Tror det är första holländska ölen jag druckit
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den här var helt god. Lite svag i smaken
Logga in
Skapa konto
Skogsägare
· 21 916 inlägg
Jag hade förvisso låga förväntningar, men jag blev mycket positivt överraskad (en del såklart pga av låga förväntningarna).
Men ingen konstig öl, utan bara smakrik och bra i sin stil. (Dortnunder och helles, enligt bolaget)
Jag kan absolut tänka mig att köpa fler
Men ingen konstig öl, utan bara smakrik och bra i sin stil. (Dortnunder och helles, enligt bolaget)
Jag kan absolut tänka mig att köpa fler
Logga in
Skapa konto
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 960 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg