595 246 läst ·
10 558 svar
595k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
Borde ha ett gäng i förrådet. Hade sån slagdänga till huvudvärk idag att eftermiddagen sovs bort på spikmatta istället för att jobba (vilket jag tar igen nu). Vågade mig inte på fredagsölen till På Spåret, så tog ett stort glas vatten istället.N Niq skrev:
Får fråga ut lokala systembolagsfolket nästa gång jag är inne om några bra alkoholfria att slänga ner i påsen.
Jag brukar med jämna mellanrum köpa alkoholfria öl. Man ska inte ge upp om den första man provar inte är god för det finns flera goda. Jag har lagt upp några i tråden.tensiden skrev:
Borde ha ett gäng i förrådet. Hade sån slagdänga till huvudvärk idag att eftermiddagen sovs bort på spikmatta istället för att jobba (vilket jag tar igen nu). Vågade mig inte på fredagsölen till På Spåret, så tog ett stort glas vatten istället.
Får fråga ut lokala systembolagsfolket nästa gång jag är inne om några bra alkoholfria att slänga ner i påsen.
Ett några som jag tycker om är Becks blue,Corona,Kozel och Crisp men den vet jag inte om den finns i Sverige
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
För övrigt var det den sista stouten i butiken.
Tydligen bakas det mycket vörtbröd i krokarna
Tydligen bakas det mycket vörtbröd i krokarna
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 281 inlägg
Ja, det blev svaret när jag frågade personalen. En annan kund som jag pratade med var glad för han knep den näst sista stouten på hyllan. De skulle ha den till just vörtbröd.tensiden skrev:
Redigerat: