596 495 läst ·
10 605 svar
596k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Så, fredag och dags för trivsel med kollegor.
Bryggerivisning och provsmakning hos 5Mans bryggeri i Borlänge.
Bryggerivisning och provsmakning hos 5Mans bryggeri i Borlänge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två porter i kväll. En ok och en riktigt bra.
Seaside från Hyllie bryggeri var ok men lite blek, enligt mig.
Men, Full fathom 5 från North Brewing var riktigt god. Högt betyg i recensionen, med fina smaker.
Seaside från Hyllie bryggeri var ok men lite blek, enligt mig.
Men, Full fathom 5 från North Brewing var riktigt god. Högt betyg i recensionen, med fina smaker.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg











