nino nino skrev:
Det här var då inget för mig, inte fått i mig en 33a på en hel period i hockey :D

[bild]
Har du bråttom? :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
3,8/5

Utban, fermenterarna

Ölglas fyllt med guldfärgad dryck bredvid en ölburk med illustration och en liten rosa plastgris på en träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Edlunn och 1 till
  • Laddar…
Nicro Nicro skrev:
Har du bråttom? :crysmile:
Nejdå men det brukar väl gå 2-3 vanligen iaf i första
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
En enkel på hotellrummet som belöning efter ett lopp
Vi börjar med en enkel lager, sen ligger det lite på kylning i handfatet :)

[bild] [bild]
Tips från coachen..

Fyll på med kallt vatten så kyler det bättre. :)
 
Nicro Nicro skrev:
Tips från coachen..

Fyll på med kallt vatten så kyler det bättre. :)
Bottensilen läcker!!!!!
 
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Bottensilen läcker!!!!!
Toapapper, plastpåse…. ;)
 
Nicro Nicro skrev:
Toapapper, plastpåse…. ;)
Jaja, ölen är kall iallafall
 
Drick den fort då! ;)
 
Nicro Nicro skrev:
Tips från coachen..

Fyll på med kallt vatten så kyler det bättre. :)
Och salt då blir det fort kallt
 
4/5

Ölglas fyllt med guldfärgad dryck bredvid en färgglad burk märkt 'Dugges WIDE AWAKE DIPA' och ett litet rosa grissparbössa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tabors39 och 3 till
  • Laddar…
P
Hemlagad pizza med skinka och ananas på tallrik bredvid en flaska Arboga öl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Arboga..
hemgjord pizza.. :ok::beer:
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Maskintok skrev:
[bild]
Arboga..
hemgjord pizza.. :ok::beer:
Ser god ut, pizzan. ;):rofl:
 
  • Haha
1
  • Laddar…
P
Nicro Nicro skrev:
Ser god ut, pizzan. ;):rofl:
Jo den var riktigt god..
Men ölen kompletterade riktigt bra till..
gav allt lite mer djup.
Och de 3 vitlöksklyftor som var i tomatsåsen.. fyllde upp(y)
 
3/5

inte riktigt min kopp av te. :geek:
Mörkt öl i ett glas bredvid en ölflaska och en liten plastfigur av ett djur på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.