595 040 läst ·
10 554 svar
595k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Jag är inte anställd av poppels, lovar! Men det här tänker grannen och jag vara med på, gjort digitala ölprovningar tidigare men då fått hitta på eget snacks.
(visst är det märkligt? Gilla en digital ölprovning på fb, vips får du upp en massa microbryggerier i flödet )
(visst är det märkligt? Gilla en digital ölprovning på fb, vips får du upp en massa microbryggerier i flödet )
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du kan ju dricka öl en annan kväll, det behöver ju inte vara i form av digital provning.. Men poppels är en favorit för mig så jag tycker att det ska bli kul. Glögg sour har jag varit nyfiken på ett tag nu, slut när jag försökte beställa.
Två öl igår
Harpoon var ingen höjdare det, det står ifs Light på burken men den var tunn.. 2/5
Öl no 2 var mycket bättre, en klar 4/5
Man kanske börjar ana att jag gillar Hazy IPAs...
Harpoon var ingen höjdare det, det står ifs Light på burken men den var tunn.. 2/5
Logga in
Skapa konto
Öl no 2 var mycket bättre, en klar 4/5
Logga in
Skapa konto
Man kanske börjar ana att jag gillar Hazy IPAs...
Man kan gilla saker utan att bli misstänkt för samröre, jag har nog varit misstänkt som Apex agent i somras, men det bjuder jag på, längesen de släppte något nytt gott nu, flyttas från Nora till Örebro tror jag minsann.Karlia skrev:
Poppels gör mycket bra, fick hem en av dom som är med i provningen idag, ihop med lite Stigbergets, Alefarm, Brewski mfl.
Logga in
Skapa konto
Höga förväntningar på Unmasked.