595 626 läst ·
10 563 svar
596k läst
10,6k svar
Den stora öltråden!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hyllie från Sveriges södra delar, god men det saknades nåt litet dock.
3,50/5
Logga in
Skapa konto
Suris från Collective Arts, Guava Gose.
4,0/5.
Var där i somras, bara älskar Stigbergets öl.Maria T skrev:
New Improved IPA är bara bäst, och deras fiskmåsöl är ett måste i båten.
Men jag måste säga att jag blev lite lätt besviken på ölen på Stigbergets Fot. Missuppfatta mig rätt, ölen var fantastiskt. Men den burgare jag fick var bland det bästa jag smakat. Som en skänk från ovan, helt oväntat.
Så jag kan bara rekommendera ett besök...
Göteborgarn som just nu zippar på en Oppigårds Tulsen. Magic happens
Ärans och hjältarnas landskap levererar då och dåJ Jan_G skrev:Var där i somras, bara älskar Stigbergets öl.
New Improved IPA är bara bäst, och deras fiskmåsöl är ett måste i båten.
Men jag måste säga att jag blev lite lätt besviken på ölen på Stigbergets Fot. Missuppfatta mig rätt, ölen var fantastiskt. Men den burgare jag fick var bland det bästa jag smakat. Som en skänk från ovan, helt oväntat.
Så jag kan bara rekommendera ett besök...
Göteborgarn som just nu zippar på en Oppigårds Tulsen. Magic happens![]()
Om inte kollegorna verkar sålda på humlig öl får jag locka med burgarna.
Köpte denna från TS idag.
En någorlunda stiltypisk bitter, men inget som sticker ut som lite extra, inte ens någon kraftigare humlebeska. Men för 26:50 ska man kanske inte ha stora förväntningar.
Jag gillar den, även om jag inte hoppar upp och dansar av extas.
Denna kan ju dock vara en lite försiktig ingång till de som gillar lager men vill prova Ale/bitter.
Logga in
Skapa konto
En någorlunda stiltypisk bitter, men inget som sticker ut som lite extra, inte ens någon kraftigare humlebeska. Men för 26:50 ska man kanske inte ha stora förväntningar.
Denna kan ju dock vara en lite försiktig ingång till de som gillar lager men vill prova Ale/bitter.
från TS?Mikael_L skrev:
Köpte denna från TS idag.
[bild]
Har han systembolaget hemma?
ja ja.. skulle det fattas något så kommer räkning då eller?