5 110 läst ·
25 svar
5k läst
25 svar
Den förbannade firman har givit mig en ny telefon! Hur föra över appar med lösenord och annan bortgl
Sida 1 av 2
Hejsan mannar!
Har dragit mig in i det längsta för att byta yuppinalle. Men nu är den gamla väldigt sömnig.
Till min stora överraskning och stolthet, överförde jag galant telefonboken via Blåtand. Men jag har en del taxi, parkering och biljettbeställningsappar bla. som jag skulle vilja föra över med de inmatadeuppgifterna. Går det.
Android.
Staffan
Har dragit mig in i det längsta för att byta yuppinalle. Men nu är den gamla väldigt sömnig.
Till min stora överraskning och stolthet, överförde jag galant telefonboken via Blåtand. Men jag har en del taxi, parkering och biljettbeställningsappar bla. som jag skulle vilja föra över med de inmatadeuppgifterna. Går det.
Android.
Staffan
Besserwisser
· östergötland
· 2 668 inlägg
Vad är det för telefoner? Jag har använt en app som heter smart svitch, laddas ner på båda telefonerna o skickar allt imellan
Eller gör som jag.
Fråga barnen
Fråga barnen
Hur fungerar det med alla lösenord,följer minnet med i lösenordshanteraren? är ju mänskligt omöjligt att minnas alla j**la lösenordMaria T skrev: