Lycka till. Det ska bli spännande att höra om era framsteg.

Tack!
Ja jävlar, fast i Vårgårdahus klor... hehe
Lillebror har lovat att administera en hemsida... annars får jag väl lägga upp dagboksbilder på Flickr eller Facebook.
:D

Starta en blogg istället, enkelt, smidigt och så behövs det nästan ingen administration.

VIlet VårgårdaHus är det ni tänkt bygga?

Husmodellen heter Björkvik 141F.
Planlösningen är precis som vi vill ha den, dock spegelvänd! med tanke på vädersträck, sjöutsikt mm. En barnavdelning med TV-rum, en vardagsrum- och köksdel och en föräldrasomrum- och arb.rumsdel. För att det inte ska vara helt öppet mellan kök och vardagsrum byggs det en smal vägg där emellan varvid kaminen ska stå (med snygg vedförvaring i). Två andra små väggsnuttar i vardagsrummet och en till klädkammare i F-sovrummet är allt som går från std-planlösningen. Allt utan extrakostnad. Det blir skitbra tror jag.:)

Blogg... hm, är lite "anti" alla dessa bloggar som varenda människa har nu för tiden, men jag inser såklart att det är smidigt. Var ska man ha sin blogg då? Kan inget om bloggeri.
Annars är lillebror a.k.a. datateknikern/hackern gratis...:D

Vi får se, så snart det läggs ut lite bilder så får ni veta var i alla fall.

Ja nu återstår bara att kugghjulen börjar rulla igång.

Be 'hackern' starta upp en blogg åt er på Blogger eller liknande, sedan kan ni enkelt och när ni vill fylla den med text och bild utan att behöva ta hjälp.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.