O ottoangel #1 Medlem · Kronoberg · 94 inlägg 8 dec 2019 23:40 ottoangel Medlem Kronoberg 94 inlägg 8 dec 2019 23:40 #1 Vi tänkte dela barnens rum till två rum. Det sitter två fönster och två elelement i rummet. Kattvind och höjden på väggarna är 1,30 m. Rummet är nu knappt 21 kvm. Några tips på hur man ska göra med dörrar? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #barnrum #dela #rum
Vi tänkte dela barnens rum till två rum. Det sitter två fönster och två elelement i rummet. Kattvind och höjden på väggarna är 1,30 m. Rummet är nu knappt 21 kvm. Några tips på hur man ska göra med dörrar? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS #2 Medlem · Stockholms län · 48 119 inlägg 9 dec 2019 09:43 BirgitS Medlem Stockholms län 48 119 inlägg 9 dec 2019 09:43 #2 Kan du göra något liknande som det är gjort mellan sovrum 2 och 3 i den är bilden, dvs. korta sneda väggar för dörrarna?
Kan du göra något liknande som det är gjort mellan sovrum 2 och 3 i den är bilden, dvs. korta sneda väggar för dörrarna?
O ottoangel #3 Medlem · Kronoberg · 94 inlägg 8 jul 2020 11:02 ottoangel Medlem Kronoberg 94 inlägg 8 jul 2020 11:02 #3 Ja det är en lösning jag funderat på. Känns som det är enda sättet.
N Nybörjarnybyggare #4 Medlem · Stockholms län · 80 inlägg 14 apr 2022 09:58 Nybörjarnybyggare Medlem Stockholms län 80 inlägg 14 apr 2022 09:58 #4 O ottoangel skrev: Ja det är en lösning jag funderat på. Känns som det är enda sättet. Jag är nyfiken på hur det blev, är det klart nu?
O ottoangel skrev: Ja det är en lösning jag funderat på. Känns som det är enda sättet. Jag är nyfiken på hur det blev, är det klart nu?
O ottoangel #5 Medlem · Kronoberg · 94 inlägg 14 apr 2022 16:46 ottoangel Medlem Kronoberg 94 inlägg 14 apr 2022 16:46 #5 En liten bild. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
N Nybörjarnybyggare #6 Medlem · Stockholms län · 80 inlägg 14 apr 2022 22:31 Nybörjarnybyggare Medlem Stockholms län 80 inlägg 14 apr 2022 22:31 #6 O ottoangel skrev: En liten bild. Tack! Hur blev det med själva dörren/dörrarna?
O ottoangel #7 Medlem · Kronoberg · 94 inlägg 15 apr 2022 18:58 ottoangel Medlem Kronoberg 94 inlägg 15 apr 2022 18:58 #7 En av dörrarna. Taklist ej uppsatt enligt gammal tradition, Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
O Orhan Halilovic #8 Medlem · 1 inlägg 14 dec 2024 22:40 Orhan Halilovic Medlem 1 inlägg 14 dec 2024 22:40 #8 O ottoangel skrev: Ja det är en lösning jag funderat på. Känns som det är enda sättet. Hur gjorde du till slut
O ottoangel skrev: Ja det är en lösning jag funderat på. Känns som det är enda sättet. Hur gjorde du till slut
O ottoangel #9 Medlem · Kronoberg · 94 inlägg 15 dec 2024 01:34 ottoangel Medlem Kronoberg 94 inlägg 15 dec 2024 01:34 #9 O Orhan Halilovic skrev: Hur gjorde du till slut Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
O Orhan Halilovic skrev: Hur gjorde du till slut Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder