Hallå,
Håller på att planera/skissa på ett utekök. Jag tycker det är svårt att hitta bra inspiration och efterlyser därför bilder på alla byggahusares skapelser. Måste ju finnas mänger av utekök, från enklast möjliga till riktiga skrytbyggen?

Jag sparkar igång med mitt nu mera bortforslade utekök (som ska ersättas med ett nytt). Inget märkvärdigt men rinnande varmt och kallt vatten och ölkyl. Enkelt utekök med diskho och arbetsyta vid strandkanten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

N nybyggarn3 skrev:
Hallå,
Håller på att planera/skissa på ett utekök. Jag tycker det är svårt att hitta bra inspiration och efterlyser därför bilder på alla byggahusares skapelser. Måste ju finnas mänger av utekök, från enklast möjliga till riktiga skrytbyggen?

Jag sparkar igång med mitt nu mera bortforslade utekök (som ska ersättas med ett nytt). Inget märkvärdigt men rinnande varmt och kallt vatten och ölkyl. [bild]
Här kommer det en bild på mitt projekt, ej klart men en bit på väg.

• Utomhuskök under pergola med grill, arbetsbänk och trappa, omgivet av grönska, del av pågående byggprojekt.
    Skapa konto
  • Gilla
nybyggarn3
  • Laddar…
J Johnny Ivarsson skrev:
Här kommer det en bild på mitt projekt, ej klart men en bit på väg.
Blir bra det där! Trevlig med tak också. Blir lite mer som ett kök med möjlighet att ha prylar framme utan att de blir blöta

Denna tråd hade jag helt glömt bort. Mitt nya utekök är några år gammalt nu men här kommer några bilder om någon annan skulle vara på jakt efter inspiration.

Det har synts i någon annan tråd här på forumet om någon skulle tycka att det ser bekant ut.

• Utekök med två vita skåp skyddade av robusta trädörrar med sneda brädor, under tak med slät betonggolv och bord.
    Skapa konto
  • Utekök med träpanel, mörk bänkskiva och takbelysning, inspirerande för bygg- och renoveringsprojekt.
    Skapa konto
  • Rostig utdragslåda i ett utekök med en vit Bosch diskmaskin i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Rustikt utekök med trä- och metallskåp, viss patina. Mörk bänkskiva och grön matta syns framför. Utekök inspirerar renoveringsidéer.
    Skapa konto
  • Utekök med träkonstruktion och stenskiva, barstolar och utsikt mot natur och vatten. Diskho och korg med disk på bänken.
    Skapa konto
  • Utekök i trä och sten med en grill, bord och stolar på en uteplats omgiven av grönska.
    Skapa konto
  • Utekök med gråa stolar, bardisk och stenväggar i en trädgård med blommor och växter, samt en grå markis ovanför.
    Skapa konto
  • Utekök med glasväggar och tak, placerat vid en sandstrand med solstolar, omgiven av gröna träd och buskar i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Utekök med trädetaljer, sittplatser och sjöutsikt.
    Skapa konto
  • Gilla
Tjureda
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Blir bra det där! Trevlig med tak också. Blir lite mer som ett kök med möjlighet att ha prylar framme utan att de blir blöta
Tackar & Bockar
Önskade jag hade ditt läge eller bott på landet.
Men tyvärr i stan med granar, så man får anpassa bygget tyvärr.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.