Har sökt på forumet efter information om Dekorhus. Har ngn byggt med dessa i Sthlms-trakten? På deras hemsida finns lite priser och de verkar vara mycket konkurrenskraftiga. Vad vill jag veta... allt... hur gick bygget, höll ni tidplanen, budget, var det mycket strul, bemötande från Dekorhus...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.