Har sökt på forumet efter information om Dekorhus. Har ngn byggt med dessa i Sthlms-trakten? På deras hemsida finns lite priser och de verkar vara mycket konkurrenskraftiga. Vad vill jag veta... allt... hur gick bygget, höll ni tidplanen, budget, var det mycket strul, bemötande från Dekorhus...