4 460 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Dekorhus??
Hej på Er alla glada!
Nån som har nån erfarenhet från Dekorhus?
Tacksam för alla tips som finns.
Ha det!
Nån som har nån erfarenhet från Dekorhus?
Tacksam för alla tips som finns.
Ha det!
Hej!
Jag har hjälpt till som hantlangare på en stomresning med dekorhus. Det är en bekant till mig som bygger huset på spekulation (Stockholms län
)
Jag tyckte at det funkade smidigt och min bekanta tänker anlita dekorhus för nästa hus de ska bygga.
Funderar på att anlita dom själv...
/fredrik
Jag har hjälpt till som hantlangare på en stomresning med dekorhus. Det är en bekant till mig som bygger huset på spekulation (Stockholms län
Jag tyckte at det funkade smidigt och min bekanta tänker anlita dekorhus för nästa hus de ska bygga.
Funderar på att anlita dom själv...
/fredrik
Hej och tack för ditt svar! Verkar inte vara så många som anlitat dem här inne??
Har du nån aning om hur deras offerter stämmer med verkligheten?
Har offertförfrågan inne hos dem nu på två olika hus, ska bli spännande när de kommer.
Skulle vara väldigt tacksam om du hade lite mer infromation, kanske kan få det från din bekant? Tänkte jag skulle be om referenser från dem men de kan ju lätt bli lite vinklat om man gör så, bättre nån som inte står i deras referenslista...har jag fått för mig i alla fall.
Ha det fint och tack än en gång!
Har du nån aning om hur deras offerter stämmer med verkligheten?
Har offertförfrågan inne hos dem nu på två olika hus, ska bli spännande när de kommer.
Skulle vara väldigt tacksam om du hade lite mer infromation, kanske kan få det från din bekant? Tänkte jag skulle be om referenser från dem men de kan ju lätt bli lite vinklat om man gör så, bättre nån som inte står i deras referenslista...har jag fått för mig i alla fall.
Ha det fint och tack än en gång!
Solebo på forumet har anlitat dom för sitt bygge.
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=;action=viewprofile;username=solebo
Vad jag förstår så lämnar dom fast pris på sina byggsatser. Min polare anlitade en firma som dekorhus rekommenderade för stomresningen (de hade inte tid att göra detta själva). Det kom ett gäng polacker, som inte kunde speciellt mycket svenska eller engelska. Det funkade dock bra och de var mycket nöjda med deras arbete.
Efter vad jag har förstått kan det vara lite segt att få loss svar på offerter från dom, det är tydligen en rätt liten firma.
/fredrik
Klicka här för att svara