763 läst ·
4 svar
763 läst
4 svar
Dekorhus vs Fiskarheden?
Dekorhus ägare har inte det bästa ryktet i hemtrakterna. Kolla upp hans ekonomiska historia är mitt tips. Har tydligen ett inte helt rent samvete(men vem har det
) Har stått en del i tidningarna om hus som inte blivit klara, saknas saker, fuskbygge.
Hej och tack för svaret!
Ok, det är så det ligger till, att det inte blir klart är ingen risk, ska bara köpa huspkt av dem i så fall och tillsammans med ett snickargäng på hemmaplan slå ihop det. Men fattas det saker o är dålig kvalitet på det man får så kanske man ska dra öronen åt sig. Detta med rent mjöl i påsen gör mig inte så mkt, bara han levererar det han ska med ok kvalitet. Kanske blir det billigare att köpa samtligt material själv?
//Rob
Ok, det är så det ligger till, att det inte blir klart är ingen risk, ska bara köpa huspkt av dem i så fall och tillsammans med ett snickargäng på hemmaplan slå ihop det. Men fattas det saker o är dålig kvalitet på det man får så kanske man ska dra öronen åt sig. Detta med rent mjöl i påsen gör mig inte så mkt, bara han levererar det han ska med ok kvalitet. Kanske blir det billigare att köpa samtligt material själv?
//Rob
Klicka här för att svara