Hej,
Nu är det dags att lägga om taket!
Vi har kollat runt lite och tror att vi bestämt oss för Decra Classic (
http://www.icopal.se/Produktsortiment/branta/yttertak/decra.aspx). De flesta vi frågade hade positiv ställning för de taken (har ett par grannar som kört med det). Enda nackdelen så som vi förstod det är att de är dyra (någon sa att de är svåra att skära och montera).
1) Tänkte kolla om någon här misstycker med den bilden vi fått.
2) Någon som kan rekomendera en hantverkar i GBG som kan Decra tak? (grannarna la om tak själva, vilket vi inte klarar

. ). Skicka gärna era rekomendationer som PM.
Taket är av storlek (6X12)X2 dvs runt 150KVM, 30 grader lutning utan några fönster.
Tacksam för alla tips och svar.