Jag gissar att det finns en del gurus på hemmanätverk här och kanske också en del med erfarenhet av DD-WRT.

Jag har en router med DD-WRT som jag vill använda som brygga/repeater till en Thomson TG789vn från Telia. Jag har följt instruktionerna till punkt och pricka och allt ser rätt ut, men jag lyckas inte få det att fungera. Är det nåt speciellt med Telias burkar som gör att det inte fungerar, eller är det något särskilt man måste tänka på? Är det någon här som har fått kombinationen att fungera?
 
Fabrikat på din router?
/Ola
 
Fick precis igång min gamla Belkin med dd-wrt mot Telia gatewayen.
Har du länk till beskrivningen du följt eller har du specifik punkt som knasar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.